soool♥

Hejsan alla gullungar, hur mår ni?♥


ÄNTLIGEN HAR SOLEN KOMMIT TILL ESKILSTUNA!

Idag så gick jag upp klockan halv sju, för skolan börjar tio över åtta, ushushush! :thumbdown:
Den här morgonen gick i alla fall bra, hahah! men jag glömde min mobil i stallet igår, så det går man runt och deppar lite för, menmen! :D

Idag var det långdag i skolan, vi började, som sagt, tio över åtta med mentor möte, ush vad jag hatar guterstam, han är så trög, hahah! men sedan hade vi alla tråkiga ämnen man kan ha, No, gymnastik(jogga ut i kronskogen...), matte, engelska och till sist svenska :)

under dagen vart ida illamående, kan vara att hon råkat fått i sig lite gluten ( glutenallergisk ) , så hon blev hämtad av sin pappa efter lunchen :( men linn var ju kvar i alla fall, älskar er bästa vänner ♥


Efter skolan tog jag bussen hem till mormor och morfar och deras hund charles, hahah! Jag försökte få hunden att hoppa , han klarade runt 30cm sedan smet han bara under hela tiden, haha, han var så himla söt! ♥

Senare kommer morsan hit också ;) mormor ska bjuda på middag också, mums, hon lagar jättegod mat! :D

saknar dej massor vanessa, bästa vän! ♥ längtar till i höst, ♥pusspådejälskardej♥





Kommentarer
Postat av: Vanessa

älskar dig också bajskorv! ;o

du fattar inte hur mycket!

det här ska nu bli världens bästa blogg, okej? :D<3



tusen pussar!

2010-05-19 @ 09:26:09
URL: http://systrarnamallorca.blogg.se/
Postat av: maya ♥

Bästaa bloggen ever! :D

2010-05-19 @ 09:28:18
URL: http://systrarnamallorca.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas inte)♥:

Din blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:

Trackback
RSS 2.0